Klantonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoek Website Actief Roermond december 2020

Aan het eind van 2020 hebben we alle gebruikers van onze website gevraagd een aantal vragen te beantwoorden gericht op de klanttevredenheid van onze website. De nieuwe website www.actiefroermond.nl bestond toen 1 jaar. Tijd om te onderzoeken of deze ook aan de wensen van onze gebruikers voldoet. Wat gaat goed en wat kan beter.

59 Gebruikers hebben de vragenlijst ingevuld dat is 12% van het totaal. Dat is niet veel zult u denken en dat klopt. Toch kunnen we waardevolle informatie uit de antwoorden halen. Ten eerste waarderen de respondenten zowel de gebruiksvriendelijkheid van de website als de informatievoorziening op de website met een 7,7. Meer dan de helft geeft aan door de workshops van de vrijwilligers academie sterker te zijn geworden als persoon/vrijwilliger. Ook geeft de helft aan dat de ondersteuning van Actief Roermond geleid heeft tot een bemiddeling of het vinden van vrijwilligerswerk. Ondanks dat 91% van de respondenten aangeeft onze nieuwsbrief te lezen, hebben ze onvoldoende kennis over waarderingsactiviteiten en de vrijwilligersacademie. We zullen dus nog meer aan de weg moeten timmeren om meer bekendheid te geven aan onze diensten.

De tips die we hebben gekregen over onderwerpen voor de vrijwilligers academie, kunnen jullie in de agenda van de vrijwilligers academie terugzien.

Wij danken iedereen die de vragenlijst heeft ingevuld van harte voor de medewerking. Zonder jullie feedback kunnen wij onze dienstverlening aan jullie minder goed verbeteren en daar gaat het ten slotte om!